Co nas Łączy? Warsztaty dla studentów i animatorów kultury

Kiedy:
16 czerwiec 2017 – 18 czerwiec 2017 całodniowy
2017-06-16T00:00:00+02:00
2017-06-19T00:00:00+02:00
Gdzie:
Samota stoji w środku lasu k/Novego Boru
Koszty:
Bez opłat
Kontakt:
Sekretariat
(75) 75 31 831

Dom dzieci i młodzieży “Smetanka“ Nový Bor, województwo Česká Lípa oraz Osiedlowy Dom Kultury w Jeleniej Górze zapraszają młodzież od lat 16 oraz studentów do uczestnictwa w wydarzeniu pn. Co nas łączy?, które odbedzie się w dn. 16 – 18.06.2017 w leśniczówce Samota k. Novego Boru.

Działanie przeznaczone jest dla wolontariuszy i studentów oraz innych osób pracujących bądź chcących pracować z dziećmi w zakresie nieformalnej/pozaszkolnej edukacji.

Celem jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami i metodami edukacji przez wspólną pracę nad stworzeniem i przyswojeniem odpowiednich umiejętności do prowadzenia działań w zakresie zarządzania czasem wolnym, wypróbowania różnych form gier i zabaw oraz zrozumienia możliwości ich wykorzystania w procesie nieformalnej edukacji. Ponadto stworzymy platformę do przekazywania sobie doświadczeń w zarządzaniu czasem wolnym oraz do wzajemnego wzbogacania i porównania doświadczeń i perspektywy drugiej strony.

Termin:           16 – 18. 06. 2017

Liczba uczestników:    10 z Czech + 10 z Polski

Wiek:   16+

Zakwaterowanie: leśniczówka Samota stoji w środku lasu k/Novego Boru. Pokoje  zmodernizowane, obiekt o zabytkowym charakterze.  Więcej na http://www.hajenka-samota.cz/index.php

 UDZIAŁ W WYDARZENIU JEST NIEODPŁATNY

 Zapewniamy:

  • zajęcia warsztatowe zgodnie z charakterem wydarzenia
  • dojazd w obie strony
  • pełne wyżywienie z napojami
  • opiekę pilota
  • tłumacza

 Zalecone wyposażenie uczestników:

  • odpowiednia odzież i obuwie do zajęć w w pomieszczeniu i na świeżym powietrzu,
  • czołówka(latarka)

 Plan pobytu:

16.06.2017:

  • wyjazd z Jeleniej Góry ok. godz. 15.00 (zbiórka przed Osiedlowym Domem Kultury, ul. K. Trzcińskiego 12, 58-506 Jelenia Góra)
  • przyjazd,  zakwaterowanie, kolacja, przywitanie, zapoznanie się, rozpoczęcie programu prowadzonego przez instruktora.

17.06.2017:

  • realizacja programu zajęć – cały dzień

 18.06.2017:

  • końcowe podsumowanie programu,
  • obiad
  • wyjazd do domu ok. godz. 13.00

Zainteresowane osoby proszone są o wypełnienie karty zgłoszenia i przesłanie jej mailem na adres: forumteatrow@gmail.com

O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń.

KARTA ZGŁOSZENIA

Wydarzenie odbywa się w ramach mikroprojektu pn. „Jedzie pociąg czyli artystyczna podróż przez granice”. Projekt współfinansowany jest ze środków  Unii Europejskiej w ramach  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Nysa.
Skip to content